dr TADEUSZ PŁATEK – Założyciel Szkoły, Kierownictwo Muzyczne


Studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim (dziennikarstwo i europeistykę), w Akademii Muzycznej w Krakowie (teorię muzyki) oraz w Królewskim Konserwatorium w Brukseli (dyrygenturę). W 2012 roku ukończył wydział dyrygentury symfoniczno-operowej w Akademii Muzycznej w Krakowie, w klasie prof. Tadeusza Strugały. W 2019 r. uzyskał topień doktora. Zadebiutował w 2009 roku w Londynie na festiwalu Copernicus, organizowanym przez Royal Academy of Music i Royal College of Music. W latach 2008-2012 był asystentem w Operze Krakowskiej, uczestnicząc m.in. w przygotowaniu oper Eugeniusz Oniegin, Carmen, Traviata oraz Halka, którą poprowadził w ramach spektaklu dyplomowego. Od 2012 r. pełnił funkcję dyrygenta w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Zrealizowany pod jego kierownictwem muzycznym musical Korczak zdobył Teatralną Nagrodę Muzyczną im. Jana Kiepury za najlepszy spektakl 2012 roku, został wyróżniony Medalem rzecznika praw dziecka oraz otrzymał tytuł Wydarzenie Historyczne Roku. Jest autorem źródłowego opracowania opery Halka, oraz krotochwili Nowy Don Kichot, czyli 100 szaleństw na podstawie pierwodruków i rękopisów Stanisława Moniuszki. Współpracował z wieloma orkiestrami symfonicznymi, m.in. Filharmonii Koszalińskiej, Filharmonii Podlaskiej, Filharmonii Krakowskiej i Filharmonii Poznańskiej, Orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi oraz Polish-Israeli Festival Orchestra. Poprowadził ponad 150 przedstawień operowych, musicalowych (w tym „Upiora w Operze” A. Lloyd Webbera) oraz koncertów symfonicznych. Od 2014 r. jest dyrygentem Orkiestry Szkoły Muzycznej I i II Stopnia im. Bronisława Rutkowskiego.

Był kierownikiem muzycznym musicali Grease – powrót legendy, Taniec Wampirów – mroczna historia, Koty oraz Dorotka w Krainie OZ, Akademia Pana Kleksa oraz Alladyn. Zrealizowane pod jego kierownictwem muzycznym widowisko Lamaila, wstawione w Teatrze Wielkim w Łodzi zostało nagrodzone Złotą Maską w 2018 r. W maju 2019 objął kierwonictwo musycane Traviaty G. Verdiego w Teatrze Opery i Baletu im. M. Glinki w Czelabińsku (Rosja).

PAWEŁ KUMIĘGA – Aktorstwo


Jest absolwentem PWST w Krakowie. Związany z Teatrem Ludowym w Krakowie. Gościnnie występuje w Teatrze Variete w Krakowie, Teatrze im. L. Solskiego w Tarnowie, Teatrze Kontrabanda i Krakowskiej Operze Kameralnej. W swoim dorobku ma ponad sześćdziesiąt ról teatralnych, filmowych i telewizyjnych m. in.: „Dziady” reż. J. Englert; „Ryszard III” reż. J. Stuhr, „Wychowanka” reż. M. Grabowski;, „Sarenki” T. Svobody, „Rewizor-będzie wojna” M. Bogajewska.

Grał w filmach, m.in. w produkcja polsko- czesko-słowacko- węgierska „Europe around us”; „Losy Goetzów” A. Celiński; „Ucieczka przez druty” A. Celiński; „Słońce, to słońce mnie oślepiło” A. Sasnal; „Kler” W. Smarzowski; Serialach – Kryminalni, Szpilki na Giewoncie, Na Wspólnej, Klan, Barwy szczęścia, Echo serca, Zakochani po uszy. Występował z Edytą Geppert i Agnieszką Chrzanowską. Pierwsze reżyserskie kroki stawiał pod okiem Jana Szurmieja przy musicalu „Ani z Zielonego Wzgórza”. Jest laureatem wielu nagród, m.in. nagrody Marszałka Województwa Świętokrzyskiego na XX Ogólnopolskim Festiwalu Komedii Talia oraz statuetki Syriusza dla najlepszego aktora w koknurskie Gazety Wyborczej.

NATALIA SOBOŃ – Choreografia


Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego. Karierę taneczną rozpoczęła od występów z tarnobrzeska grupą FRAM. Współpracowała krakowską szkołą JDC oraz krakowskim teatrem VARIETE. Występowała w musicalu Karol w krakowskiej TAURON ARENIE. W ubiegłym roku przygotowała choreografie musicalu Aladyn wystawianego w Centrum kongresowym ICE Kraków.

ARTUR WOŁOCH – Aktorstwo


Absolwent reżyserii teatralnej, filozofii oraz socjologii. Na co dzień zajmuje się obszarem filmu, multimediów oraz castingu.

dr hab. MAŁGORZATA CHYŁA – Przygotowanie wokalne


Ukończyła studia z wyróżnieniem w krakowskiej Akademii Muzycznej na Wydziale Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej w klasie prof. dr hab. Stanisława Krawczyńskiego.
W latach 2002-2016 pełniła funkcję chórmistrza zespołu Olim Pueri Cantantes. Jako dyrygent współpracowała m.in. z Krakowską Orkiestrą Kameralną, Krakowskim Chórem Kameralnym, Chórem Chłopięcym Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie, Górecki Chamber Choir, Polskim Chórem Kameralnym Schola Cantorum Gedanensis, Chórem Akademickim Uniwersytetu Jagiellońskiego, biorąc udział w przygotowaniach utworów oratoryjnych, operowych, kantatowych, symfonicznych i chóralnych a cappella. Uczestniczyła w wydarzeniach muzycznych tj. Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Dni Bachowskie w Krakowie, Międzynarodowy Festiwal Chorału Gregoriańskiego Ars Cantus Gregoriani, Festiwal Muzyki Polskiej, Gustav Mahler Festival, Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Młodych (w ramach Światowych Dni Młodzieży w Krakowie), Międzynarodowy Festiwal dla Pokoju -Life Festiwal Oświęcim 2010, Festiwal Dziedzictwa Kresów, Festiwal Musica Sacra. Wpisując się w działalność krakowskiego środowiska chóralnego brała udział w organizacji festiwali chóralnych Cracovia Cantat oraz Cantate Domino, Festiwal Chórów Męskich Krakowska Wiosna zajmując się ich przygotowaniem i realizacją. Wielokrotnie uczestniczyła w pracach jury konkursów krajowych i międzynarodowych.
Jest adiunktem na Wydziale Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej Akademii Muzycznej w Krakowie. Równolegle prowadzi zajęcia dydaktyczne w Międzyuczelnianym Instytucie Muzyki Kościelnej Uniwersytetu Jana Pawła II w Krakowie oraz warsztaty muzyczne dla zespołów chóralnych i dyrygentów. Współpracuje również ze Fundacją Uniwersytet Dzieci oraz Stowarzyszeniem Passionart.

SABINA ONDERKA – Asystent choreografa


MARTA TOMALA– Asystent choreografa


Paweł Kostuj - reżyseria dźwięku, reżyseria nagrań studyjnych, mastering


mgr Sztuki, Jazzu, Tyflopedagog. Absolwent SAE in London (Mix Engineering oraz Mastering). Wykładowca w Krakowskim Studium Realizacji Dźwięku. Główny realizator nagraniowy Filharmonii Krakowskiej. Realizator dźwięku, Producent muzyczny, Kompozytor, Gitarzysta jak również chórzysta, Aktor. Perfekcyjny i bezkompromisowy.

Mateusz Kołodziej - reżyseria światła


Z wykształcenia elektryk. Pracował w Operze Krakowskiej i Teatrze Rabcio. Od 2020 r. jest realizatorem i reżyserem światła W Nowohuckim Centrum Kultury. Stale współpracuje z Krakowską Akademią Musicalu, dla której stworzył światło m.in. do Spektakli Lew-Król Sawanny, High School Musical 2, Magia Lodu oraz Grease-Powrót Legendy. Natchnienie czerpie z dzieł francuskich impresjonistów i płócien Rembrandta. Jego ambicją jest tworzenie scenografii wyłącznie światłem.

Maciej Kycler - realizacja nagrań video


Główny Specjalista ds. Systemów Teleinformatycznych, Kierownik w subcentrum Comarch Katowice, doświadczony inżynier telekomunikacji z wiedzą o produkcji oprogramowania, projektowania aplikacji web oraz zwinnym zarządzaniu projektami (Scrum). Prywatnie miłośnik musicali, fan nowych technologii, kompozytor i autor przekładów piosenek.